Nu så....

Nu har jag hittat en assistent åt Kevin.
En karl på 37 år.
Det klickade mellan dom 2 direkt.
Kevin blev överförtjust i honom och han har erfarenhet och verkar stå stadigt på jorden.

Den 1:a Februari ska han börja.
Han kommer då att komma hit på morgonen, hjälpa Kevin med morgon rutiner och sedan vara med honom i skolan om dagarna. Efter skolan går de antingen hem eller hittar på något skoj tills det är dax att sluta för dagen.

Kevin kommer nog oxå att förändras.
Han kommer nog mogna och känna att han klarar av saker mer utan morsan...

Det känns fortfarande overkligt. Vad ska jag göra då?
Jag är ju så van att inte kunna göra ngt...nu kommer jag helt plötsligt kunna göra en massa saker utan att behöva oroa mig för att de ska ringa från skolan och jag måste avbryta och åka hem...

Har ju inte hittat ngt jobb än... Jag ska komma igång med träningen igen iaf...
Då kanske ryggen blir lite bättre. Sen kanske jag samlar ihop så pass mycket energi att jag orkar fortsätta med renoveringen här hemma så det blir klart nån gång.

Vi får se.
Snart börjar mitt nya liv...

Kommentarer
Postat av: Annica

Härligt att du hittat en assistent till Kevin. Hoppas verkligen det kommer funka toppen.

Hittade din blogg via facebook och kommer garanterat bli en trogen läsare ;)

Kram

2009-01-14 @ 16:21:50
URL: http://annicaj73.spaces.live.com/
Postat av: Jessika

Grattis gud va kul...

2009-01-14 @ 16:41:23
Postat av: martina

åhh gud så skönt..=) at last..men du..www.worldclass.se kanske hehe finns säkert nått litet jobb där åt dig gumman..pussar

2009-01-14 @ 22:07:26
Postat av: Tisa

Här kommer lite kärlek till er gumman =)

Love you // Sis

2009-01-16 @ 10:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0