Ingen medicin än....

Hur länge ska man behöva vänta?
Innan Jul så sa dom att vi inte skulle behöva vänta så länge, att de ansåg detta vara ett s.k akut fall...
Det är idag den 20 Januari, och situationen blir bara värre och värre.

Pratade med dom på BUP igår och berättade hur läget va och hon sa att hon skulle påskynda de hela.
Hon blev förvånad över att läkaren inte hade kontaktat mig än...

Så hon skulle genast prata med läkaren så att hon tog kontakt med oss.
Undrar just om det tar ytterligare en månad.
Det kommer jag inte att palla, jag är så trött och trasig att jag inte orkar göra absolut ingenting.
Orkar inte städa, inte tvätta inte vara social, orkar knappt prata med mina vänner i telefon....

Som tur e så har man världens bästa vänner som vet hur läget är och vet att jag får dessa perioder då jag inte pallar nåt...

Inte ens mitt X palla me längre.
Trots att han visste från början att jag inte kunde ge honom 100% och hur läget är med Kevin.
Han trodde han skulle orka, men jag märkte på honom redan i somras att det började dala...
Inte känslorna, men orken. Att han va tvungen att ge mig 110% hela tiden och bara få 50% tillbaka.
Jag har sagt till honom länge att han måste inte, han kan gå om han inte orkar...
Men jag har inget val, jag MÅSTE finnas här för Kevin.
Han kommer behöva mig upp i vuxen ålder...
Det var nog de som gjorde att C inte palla...
Tillslut kunde Kevin knappt fråga C något innan han blev jätte arg.
Det är inte hälsosamt varken för Kevin, mig eller C...
Plus att läkarna sa att vi inte kan räkna med förbättring, utan snarare en försämring...
Så vi kom överens om att vi skulle avsluta och förbli vänner innan vi började hata varandra.

Så nu står man här själv, och jag kommer nog bli den där läskiga tanten på gatan som ingen ville ha...hahaha

Puss på er alla

Kommentarer
Postat av: Christian

Jag vill ha dig, Men som du skriver så vart det för mkt just då och jag märkte inte att jag inte orkade för jag ville att det skulle fungera. men ibland så går det inte uppenbarligen. Tror inte att du blir den läskiga tanten för klart det finns nån för dig!



Jag är glad att vi ska försöka vara vänner iaf. och hoppas att du får hjälp från BUP så fort som möjligt för det behöver du NU! så kevin kan komma till ro på nätterna och du kan bli den glada och pigga Zandra som jag blev förälskad i.



Älskar dig fortfarande det vet du! Och finns här för dig om du vill.



Puss & kram C

2009-01-20 @ 16:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0