Hmmm...

Vad ska man säga...

Mamma & syster min e guld värda.
Vad skulle jag göra utan dom?
Skulle ngt hända dom skulle hela min värld rasa samman.

Mamma min tog Kevin idag och ska ha honom hela helgen...
För jag e så trött så jag känner mig full hela tiden.
Orkar inte ens prata i telefon liksom.
Har haft min huvudvärk nu i över en vecka, och när jag har den måste jag sova mycke, och de kan man ju inte säga att jag har fått göra direkt.
Men imorgon ska jag sova heeeeela dan och sen är det karaoke som gäller.

Jag e ju en riktig karaokesucker...hahaha.
Finns de en mic i närheten så tar jag den och sjunger för fulla muggar hehehe.
Och tro inte att jag med glädje låter andra sjunga, nej, nej.
Fick jag skulle jag sjunga hela kvällen.
Men snäll som man är så respekterar jag reglerna dom har och låter alla som vill sjunga få göra de.
För annars kanske man blir portad, och de vill jag ju inte.

Kevin tycker inte om när jag sjunger hemma.
Han e precis som jag när jag va lite.
Han ska sjunga, alla andra ska lyssna, och inte sjunga med eller nynna, då jäklar.

Han e så söt, han brukar ha koncerter här hemma.
Då övar han, vi bygger som en scen.
Han gör biljetter som han säljer för allt mellan 20-100kr till mommo, moster och vem som nu vill komma och se.
Sen ska jag presentera honom.

Han lever sig in och har sådan känsla när han sjunger.
Så underbart att se.

Nu är det ett tag sen han hade koncert...
Men vi får väl se till att ordna de.

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Annica

Hoppas du får den helgen du behöver, sömn och sång låter som en bra rehab. Lycka till. //A

2009-01-25 @ 01:24:12
URL: http://annicaj73.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0