Tjollahopp!!!

Shit va jag va trött idag när Kevin slog upp ögen och sa: God morgon mamma, de e dax att vakna nu!!!
Han somnade runt 21:30...
Helt galet så börjar jag faktiskt kunna säga: Som vanligt utan att de känns konstigt.
Har börjat vänja mig vid att han faktiskt somnar tidigt och att jag får min tid nu...
Det är såååå otroligt skönt.
För då kan jag sitta och kolla på tv, jag kan plocka och fixa...
Helt galet, sjukt otroligt skönt.



I natt fick Kevin faktiskt sova i min säng.
Jag håller ju på att fixa hans rum, och igår så kom lite nya möbler som jag köpt, så jag hade lastat
upp alla hans grejer på hans säng...
Skruvade och fixade, så de enda som nu återstår är att skruva upp dom på väggen, men vi får se hur min nacke/ rygg klarar de!!!



Kevin är ju så underbar.
Han hade sagt till Tisa att vet du?
Jag har skaffat en karl!
Jahapp hade hon tänkt...vaddå...
Jo jag har skaffat en karl till huset...
Tisa började fundera på om jag hade skaffat ngn ny?!?!? Så hon frågade vad han menade.
Jo, men de e min karl... Jag har skaffat en alldeles egen karl till huset, men han e bara min...
Ha ha ha... Han e för rolig... Han menar naturligtvis Joon...



Har inte riktigt hittat något jobb än...
Måste hitta ett deltidsjobb där jag inte lyfter...
Kan inte ta serveringsjobb, de grejar inte nacken o ryggen...
Så, om de e ngn som har ett jobb till övers så får ni gärna tipsa..

De va allt för den här gånge, hörs snart...

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Tisa

Denna underbara lilla unge... :)

Förstå att det var svårt att hålla tillbaka skrattet när han berättade, och det var ju inte läge att skratta åt det eftersom det var en djup och allvarligt disskusion just då, men jag log inombords när han så förtroligt berättade detta...



Love you <3

2009-02-26 @ 10:50:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0