Sotig




Så här såg jag ut idag när jag kom hem!!!
Kevin skrattade och tog genast fram sin kamera som han fått av moster i födelsedagspresent.
- Vad har du gjort mamma? utbrast han
Jag förklarade att jag varit och jobbat lite extra, hjälpt till att sanera efter en brand i en el... bla bla tjofräs nånting.
De va as kul...

Kevin har blivit jätteduktig med sin kamera.
Han vet nu hur han ska koppla ihop den med datorn för att föra över bilderna.
Han behöver lite assistans, men visar man lite så kommer han ihåg lite...

Ikväll hade vi jordens gräl innan han skulle lägga sig.
Han va så trött, han hade fått sin medicin och va påväg att somna då han va tvungen att gå på toa.
Då skulle han kolla på film, och jag sa att det fick han göra om han laddade i filmen själv.
De va då de började.
Han blev så arg och sa att han skulle slå mig om jag inte satte i filmen, sedan kom han rusande och skulle sparka mig, han skulle kasta än de ena än de andra på mig.
Så det hela slutade med att han inte fick se ngn film...

Som vanligt när Kevin är arg eller ledsen ringer han sin mormor.
Det tycker jag är jätteskönt, för då vet jag att han tyr sig till henne när vi har bråkat.
Dock så kan de bli lite tokigt.
Kevin använder ju ord som han hört och memorerat, men bara för att han kan ett ord betyder det i´nte att han vet innebörden. Snarare så kan man med all säkerhet säga att han inte vet vad de betyder.
Så, ibland kan mamma ringa upp mig efter deras samtal och fråga om de verkligen har gått till på ett visst sätt...
Tack o lov så har både hon och jag och Tisa lärt sig att man alltid bör fråga berörda så de inte blir fel.

Nu ligger han iaf o sover lugnt o jag ska lägga mig jag me.

God Natt

Kommentarer
Postat av: Tisa

Skruttisen..Va kul att han börjar lära sig..!!

I den här takten blir det nog en större och bättre kamera, fortare än jag trodde..

Får väl börja spara ihop till den redan nu då..haha ;)

2009-02-26 @ 23:03:39
URL: http://[email protected]
Postat av: Annica

Wow imponerad av att de e koncekvent och ditt sätt att hantera allt på. Kämpa på du gör ett jätte bra jobb tror jag. //A

2009-02-27 @ 11:58:56
URL: http://annicaj73.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0