Så skönt =)

Nu tror jag att jag börjar lita på att det är den nya medicinen som gör att lilleman somnar...
Igår somnade Kevin oxå 21:30 =))

Jag själv va så slut så att jag deckade i soffan strax efter kl 23:00.

Imorse när jag vaknade på soffan va jag helt borta hahaha
Väckte Kevin, men han va alldeles slut.
Man kan bli ganska trött av den här medicinen innan kroppen vänjer sig...

Och där kommer redan nästa orosmoment.
Kevins kropp har nämerligen en förmåga att vänja sig vid mediciner och hitta en väg "runt"
Mästan alla mediciner vi prövat har hans kropp vant sig vid och sedan har vi fått byta för att de tappat verkan på honom.
Läkarna har heller aldrig varit med om detta, så det är jättekonstigt...
Men, men, nu har vi tack och lov mediciner som funkar relativt bra, inte heal vägen ut, men anfallen är mycke färre =)

Så därför är jag lite orolig att han ska vänja sig vid den här oxå =S
Men jag är glad så länge det funkar...

Idag har vi varit och handlat kalas grejer.
Kevin fyller år på Onsdag...
Han blir 13, helt galet.

Jag kommer ihåg när jag va 13, man tyckte man va vuxen redan hahaha.
Det är där man märker den stora skillnaden på Kevin.
En annan åkte in till stan själv och klarade sig mestadels själv...
Och Kevin kan inte ens vara ensam hemma =(

Men men... man lär sig att leva med allt och det har vi gjort.

Puss & kram =))





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ler stor kram till er älskar er

=) puss

2009-02-16 @ 20:29:13
Postat av: Anonym

Katja var de här igen ;)

2009-02-16 @ 20:30:55
Postat av: Zandra

Älskar er me =)

Jag förstår att de e du gumman hihihi

Puss på er

2009-02-16 @ 21:19:31
URL: http://zessans.blogg.se/
Postat av: Annica

Skönt för er att medicinen verkar fungera för stunden iaf. Håller tummarna för att just denna medicin är den rätta.

Hoppas ni får en bra 13 års fest. Gratta honom från lilla mig.

Kram

2009-02-17 @ 20:16:21
URL: http://annicaj73.spaces.live.com/
Postat av: Tess

GRATTIS Kevin !!!!!!!

2009-02-18 @ 07:23:05
URL: http://tezzo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0