Nya tag....

Ja... Nu har jag inte hunnit skriva ngt på ett par dagar. Har haft fullt upp med bakning och inhandlande av presenter etc, etc.
Kevin fyllde ju år igår.
Han blev 13... Tonåring...de e helt galet, helt galet vad tiden går fort.

Jag köpte en ny cykel till honom, lite dataspel och 2 filmer... Jo, och ett halsband som han tjatat om =)
Han blev jätte glad, nu hade han ju fått en stor cykel, som bara 13-åringar kunde cykla på sa han.

Trodde han skulle sova till halv nio igår iaf, men nej då.
Kl: 07:00 väcks JAG av:  HALLÅ, MAMMA, HAR DU GLÖMT VAD DE E FÖR DAG IDAG???
Gnuggar mig i ögonen kollar på klockan och får ur mig ett näääää....
-HALLÅÅÅÅÅÅ...... JAG BLIR JU TONÅRING NU!!!!!
Jag gick upp till Kevin och frågade om han inte skulle sova lite till, men nä, de skulle han inte.

Men han sa att han skulle blunda lite till och att jag skulle stänga dörren =))
Så de va bara att fixa allt och gå in o gratta honom.

Sen kom Joon, tidigare känd som J, och han hade köpt en present han oxå, så Kevin va i extas.

I skolan skulle dom oxå ha fika, kladdkaka med saft och grädde hade kevin beställt... Så de hade jag bakat både hem och till skolan.

När skolan va slut överraskade jag Kevin med att vi åkte och käkade pizza, hans absoluta favorit mat på hans absoluta favvo ställe, Sibylla grillen i Gustavsbergs centrum
Dom som har de stället känner Kevin bra vid de här laget, han e stammis där sedan typ 3 år tillbaks...hehehe.
Men redan då va Kevin lite trött så de blev lite diskutioner men det löste sig...

Sedan var de bara att åka hem, för vi skulle ju få gäster hem oxå.

När den sista gästen hade gått, förutom C som stannade ett tag, så deckade han nästan på en gång...





Imorse när han vaknade var han på strålande humör.
Han skulle ta med sig massor med saker till skolan och visa.
Av sin moster fick han en digitalkamera, han fullkomligt äääälskar att fota. Så den skulle med till skolan, han ville ta med sig allt som han hade fått, men tillslut insåg han att det inte gick.
Han ville cykla till skolan, men efter många om och men kom vi fram till att han skulle vänta 1 månad med de iaf...

Efter skolan åkte Kevin och Joon till forum, för Kevin ville handla lite.
Han fick ju massa pengar igår oxå.
Så han storshoppade.
2 spel och en film blev det.

Nu kan inte jag sitta o skriva mer, för jag har ont i min stackars nacke :((

Puss, puss

Kommentarer
Postat av: Annica

Låter som tonåringen fick en toppen dag ;o)

2009-02-19 @ 20:17:13
URL: http://annicaj73.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0