Min helg...

...har varit helt super =)

Kevin har varit hos mamma, jag är fullpumpad med ny energi, för ny vecka och nya utmaningar.

I Fredags kom J som vanligt, Kevin va redan vaken o påklädd och på ett toppen humör.
Jag tog på mig mina träningskläder och gjorde mig klar.
Innan jag åkte till gymmet släppte jag av Kevin & J i skolan.

Jag körde Yoga för första gången och det var så grymt skönt för min rygg, så yoga i kombination med pilates...perfekt...

Sedan åkte jag & Suss på shopping runda...
Den slutade med att vi käkade middag, drack lite öl eller kanske mycke...hehehe, men kul hade vi.

Lördan fick jag oxå mycket gjort...
Avslutade med 2 jobb och sedan ett trevligt avslut med lite öl =)

Idag vaknade jag alldeles utvilad, men seg av att Kevin ringde mig.
Han va på ett sådant prathumör så de va bara till att lyssna, för det är inte så ofta han pratar så mycket så då vill man ta vara på de =))

Sen har vi bara myst, städat och spelat lite Wii...

Hoppas på att han ska kunna somna ordentligt ikväll, för jag skulle vilja lägga mig tidigt ikväll så jag kan åka o träna imorgon på morgonen.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej söta.

Jag blir så glad när jag läser detta. snyft Hoppas det fortsätter så här nu. Det behöver ni båda !!!! Kram från mej <3

2009-02-09 @ 07:34:38
URL: http://tezzo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0