Jobbig Natt =(


Natten till idag va jätte jobbig...
Kevin hade mycket anfall...dom va inte så jätte stora, men det var många...
Han fortsatte krampa in på morgonkvisten, han fick stesolid för att bryta mönstret.
Det blev såklart ingen skola för honom idag, och han låg kvar i sängen länge och kollade på tv.

Sådana dagar är ganska sega.
Lite senare piggade han på sig. Han satt i soffan med J och kollade på Film =)

Jag passade på att fixa klart Kevins rum.
Har målat om därinne och Kevin valde färg själv. Vitt med 2 fond väggar, den ena röd och den andra grön.
Det blev jättefint och Kevin är supernöjd.


Lite senare kom hans kompis förbi och dom lekte kurragömma =)

När Kevin har haft så mycket anfall blir han ganska så stissig...
Det tar på krafterna...

Så redan vid 19- tiden va jag alldeles slut...

Förhoppningsvis somnar han lite tidigare idag eftersom han har varit lite halvdålig...
Men det återstår att se...

Måste ta oc h ringa till autismcentret, dom skulle ha hört av sig med en tid men jag har inte hört ngt ifrån dem.
Det va så skönt att vara där och prata för man får så mkt tips och råd, plus att jag inte behöver försvara mig utan dom vet precis vad jag menar när jag förklarar =)

Puss & Kärlek till alla...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e så duktig gumman... De blev ju jätte bra..Mysigt....L Y...

2009-02-10 @ 22:16:07
Postat av: katja

Den e postad av mig ..

2009-02-10 @ 22:16:47
Postat av: Marika

Hej hej! Nu är lillprinsen Nikko här! :) Han är så liten o söt! Allt gick jätte bra o fort. Han hade lågt blodsocker och vi fick stanna kvar på sjukhus så lilla Nikko fick dropp med Glykos för att stabilisera sockervärdet. Nu har det varit bra med han i 3 dagar och vi får antagligen åka hem snart! :) Ska bli skönt!



Guu va du e händig! Fixar du allt själv eller får du hjälp med sakerna du fixar i huset? Är impad! :)



Hoppas K mår bra idag och att ni fått sova. Kraaam

2009-02-11 @ 10:43:09
URL: http://mapal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0