Jag gillar rosa och glitter =)

Jag ska nog köpa mig en moppe...tänkte jag häromdan.
För då kan Joon och Levin ha bilen, och jag kan glida runt på moppen...

Då blev kevin jätteglad och sa, ja, du ska ha en röd moppe.
Men jag gillar Rosa och har bestämt att jag ska ha en rosa moppe med nå glittrigt roligt, kanske en glittrigt playboykanin =).
Men då blev Kevin jätte arg. Så jag kände att det var nog inte läge att prata rosa moppar just nu...hihihi

Igår när han skulle sova så hade han massor med små anfall...
Han somnade, men typ en gång i halvtimmen hade han massa små anfall, så han ville att jag skulle sitta med honom.
Så de gjorde jag...

Han fick sova tills han vaknade imorse, och han vaknade precis innan Joon klev innanför dörren.
Just nu sitter dom i kevins rum, kevin i sängen under täcket, och Joon bredvid och spelar ett av Kevins nya spel.

Jag sitter här och bloggar och försöker fundera ut hur jag ska bli bra i nacken.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag vill ha en sån bil. Rosa med Bling på :D

2009-02-20 @ 13:15:27
URL: http://tezzo.blogspot.com/
Postat av: Annicaa

Kul att det verkar funka bra med J.

Nacken blir nog bra om du går till en kiropraktor. Lycka till :)

2009-02-20 @ 18:43:34
URL: http://annicaj73.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0