I dag....

va kevin alldeles slut.
När det var dax att väcka honom fick jag ingen som helst respons.
Men de e klart, J har börjat, han va både må + ti i skolan...så de e ju en del och de tar på hans krafter.

Så när J kom så berättade jag läget och vi kom överens om att de skulle vara hemma och ta de lugnt, lära känna varandra ordentligt.
Vi satt ner och pratade en del, jag berättade lite mer om Kevin, han fick läsa utredningen som är gjord för att han ska förstå lite bättre hur Kevin fungerar.

Efter eb timme så vaknade Kevin och blev superglad att J va här.
Han va super trött, men trots de skulle han upp och spela Wii sport direkt med J.

Jag hoppade in i duschen och gjorde mig iordning, sen åkte jag iväg för att låta dem vara själva =)
Tränade först, de va jätteskönt, men jag va tvungen att ta de lugnt eftersom dels har jag inte tränat på länge, men sen är ju inte ryggen helt 100 än... men vi får se, det kändes bra iaf =))

Sedan åkte jag till min kära kusin och fikade lite.
Hon mår lite bättre nu, men imorgon ska hon få lite behandling av en av mina bästaste vänner, eftersom det inte är livshotande iaf =)

När jag kom hem så va både Kevin och J nöjda, och dom trodde inte klockan va så mycket redan...
Kevin ville inte att J skulle gå.
Han har mycket svårt med separationer Kevin.
Även om han vet att J kommer tillbaka så är det själva avbrottet och separationsmomentet som blir tokigt.
Kevin kan bli aggresiv och nästan elak mot personen som ska gå, även fast han egentligen avgudar honom/ henne...
Men de lägger sig offtast efter en stund.
Och nästa gång personen kommer blir han lika glad igen.

Det är samma om det är 2 personer han älskar väldigt mycket tillsammans med honom, det blir som kaos och han blir superaggresiv.
Men så fort den ena går så är det hur lugnt som helst...

Märkligt hur saker kan te sig ;-)

Kram, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0