Helgen har varit bra...

Kevin va hemma från skolan i fredags...
Han hade väldigt mycket anfall på natten.
På eftermiddagen var de dax att åka till mommo =)
Han hade svårt att bestämma sig för vad han ville ha med sig denna gång.
Som vanligt blev det en hel kasse med filmer, hans lilla låda med playmobil gubbar och en massa spel.
Jag och mamma bestämde oss för att träffas på hans stammis hak: Sibylla grillern i gustavsberg.
Det är ju Fredag som är han pizzadag =))

Kevin har en speciell rutin ( som med allt ) när vi handlar pizza.
Han beställer en vesuvio med 5st bearnaise, en mos bricka med 3 kulor mos och 7 st små smör till de.
Han börjar med mosbrickan, den ska ätas på plats, men innan han äter ska allt smör blandas ner, det ska simma säger han =)
När han ätit upp mosbrickan ska han äta en pizzaslice på plats, resten ska han äta senare....

Så det gäller att inte ha bråttom när man ska dit =))

Sedan när han var klar så lastade vi över alla grejer till mommos bil och dom åkte iväg.
Jag åkte med min Kusin och handlade lite sedan åkte jag hem och kollade på film.



På Lördagen var det kalas dax på Barnkulan i orminge.
Kevin va mycket förväntansfull.
Mamma körde dit honom och jag mötte upp.
12 barn, massor med pannkakor med grädde & sylt, tårta, hoppborgar och bollar =)
Det blev succe.
Alla barn var nöjda och svettiga efter 2 timmar då kalaset va slut...



På söndagen var jag ganska så trött och fortfarande lite febrig...
Kevin stannade kvar hos mamma, så Joon får en ledig dag idag Måndag och jag fick passa på att fortsätta kurera mig =)
Så just nu ligger jag i soffan och väntar på att dom ska komma hem =))

Puss puss 

Kommentarer
Postat av: Tisa

Barnkula var grymt rolig :)



Vem körde dit, sa du..? Hehe ;)

2009-02-26 @ 10:45:32
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0