God morgon =)

Kevin kom in till mig inatt vid 03 och kunde inte sova...
Han fick lägga sig imin säng och jag hoppades påa tt han skulle somna.
Han låg och vred och vände på sig...
Tillslut somnade han av utmattning runt 03:30...

Men då strax efter att han somnat och jag höll på att somna, ryckte han till och började krampa..
Det var ett ganska kraftigt anfall, men det slutade ganska snabbt...

c:a 1 gång i timmen fick han sedan anfall ända fram till nu för 10 min sedan...
När han kvicknade till från de sista kom han upp och sitter nu här i soffan med mig.

Han är inte riktigt med ännu...
Fortfarande är han lite borta, vet inte riktigt var han är, vet inte vart han ska eller var toan ligger...

Det är hjärteskärande, för jag kan inget annat göra än att trycka i stackarn en massa mediciner...
Hans kropp är fullpumpad med massa mediciner med diverse biverkningar.
En av medicinerna e så stark att den kan ge allvarliga leverskador med dödlig utgång!!!
Hur kul är det att läsa...

Kevins levervärden måste därför kontrolleras extra ofta...

Nu ska vi göra oss iordning för att åka till Sachsska och få hans nya medicin...

Kommentarer
Postat av: Annica

Oj lider med er bägge. AÄnder en bamse kram. Hoppas på mirakel...kram

2009-02-12 @ 09:56:32
URL: http://annicaj73.spaces.live.com/
Postat av: katja

=( Älskar er. puss finns här om ni behöver.

2009-02-12 @ 10:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0