En helt vanlig dag men ändå inte

Kevin var svårväckt idag som vanligt.
Det gick dock lite lättare att få upp honnom eftersom J kom idag =)

Det gick jättebra. Kevin va nöjd och glad.
Vi blev lite sena till skolan, men han kom dit iaf och j va med hela dagen.

Efter skolan skulle Johanna från BUP komma och återge utredningen som gjorts på Kevin till lärarna i skolan,
Det gick oxå bra.
Hon förklarade lite olika saker, hur hans respons varit och så.
Jag hoppas att det kunde hjälpa dem lite iaf att kunna lägga utt ett bra program för mitt hjärta.

Det kändes jättekonstigt att inte behöva gå på helspänn...
Så jag kunde inte riktigt koppla av, men vad kan man begära...det är ju första dagen liksom.
Jag kom på mig själv flera gånger med att börja stressa upp mig och kolla på klockan.
Så ett antal gånger har jag varit tvungen att säga åt mig själv att skärpa mig =)

Imorgon tänkte jag iaf åka och träna.
Det ska bli så skönt... jag vet att jag mår mycket bättre såväl psykiskt som fysiskt när jag upprätthåller träningen.
Och nu kan jag äntligen få lite mer regelbunden träning igen...

Kevin va supertrött när vi kom hem, som alltid när han varit i skolan.
Det är lättare sagt än gjort att försöka hålla honom vaken.
Han satt i soffan, ögonen som rullade på han och jag försökte verkligen hålla honom från att somna, men tillslut så gick det inte...han bara tvärslockna.
Jag lät honom sova 15min innan jag började väcka honom, efter 30min var han vaken igen.

Sedan va de dax att äta middag =)
Han åt jättebra idag och det är så underbart eftersom han inte äter så mycket i vanliga fall....

Nu är det sängdax för hjärtat mitt, jag hoppas verkligen att han kan somna bara liiiiite tidigare idag...

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0