Det flyter på...

Idag va Kevin mycket svår väckt...
Han somnade efter 02 i vanlig ordning.

Jag va så trött att ögonen gick i kors.
Det spelar liksom ingen roll hur mycket man försöker med alla tips och trick man fått från autism centrum...
För Kevin har en sån oro i kroppen för att somna, och så länge han inte får medicinen så kommer kvällarna och nätterna se ut så här.

Det slutar alltid med jordens bråk och tjaffs, jag blir arg, Kevin blir arg och kastar grejer, smäller i dörren etc...
Sen somnar han av ren utmattning...

Idag gick vi iaf upp till skolan så att J skulle lära sig vägen.
Kevin va alldeles slut efter den promenaden på 12-13 minuter.
Skolan hade flytit på bra.
Kevin e jätteförtjust i J och dom verkar funka bra ihop =)
Han hade dock inte ätit ngt i skolan och så hade han sovit en stund....

Jag själv skulle ha tränat idag, men när jag kom hem efter att ha lämnat dem så va jag fortfarande så trött att jag va tvungen att lägga mig en stund på soffan.
Jag tok somnade, och vaknade ungefär 10 min innan Kevin och J kom från skolan...

Kevin va oxå alldeles slut. Men för att han inte skulle somna så va man tvungen att hitta på ngt, så han spelade Wii sports, det är bra, för då måste han röra på sig.

Sen skulle vi åka och handla, så vi skjutsade J till busse...då gick det inte att förhindra längre.
Kevin somnade pang bom...men jag va högljudd och höjde radion så han inte sov ordentligt.

Han slumrade några ggr i bilen, men jag hoppas ändå att han ska va så pass slut att han somnar tidigare av utmattning...
För när man tittar på honom så e han alldeles mörk under ögonen och de ser ut som att han ska somna närsom helst...
Men det återstår att se.

Massor med kramar ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0