Bråkig morgon =S

Jahapp!!!

Visserligen så vaknade Kevin tidigt idag av sig själv =) Super...
Han kom in o väckte mig vid 08:00 och så lade han sig bredvid mig och vi låg och pratade lite.
Sedan frågade han om vi hade gräddost!!!
Neee, jag ska handla det idag, den är slut...och då va de igång.
Han blev så arg, han skrek och började slåss och skulle minsann inte gå till skolan etc.

Jag gick upp och började ge förslag på andra saker jag vet att han tycker om, men så är det som det är och han hade bestämt sig för att äta knäckemacka med gräddost och då ska han inte ha ngt annat.

Han lugnade sen ner sig lite grann och vi satte oss i soffan och pratade lite.
När det sedan var dax att börja göra sig iordning började det igen!!!

Han sparkades och kastade saker, jag försökte lugna ner honom, prata med honom men ingenting hjälpte.

Precis då kliver J in genom dörren...
YES!!! tänkte jag.
Berättade lite snabbt läget så gick vi tillsammans in i hans rum och pratade lite.
Han va fortfarande jättearg och ville ha ut mig därifrån.
Jag gick ut, sedan tog det inte lång stund förens man hörde Kevin skratta tillsammans med J i rummet....

Skönt! Då var det bara medicinen kvar =)

Jag körde dom till skolan då hela proceduren drog ut på tiden, J fick bära Kevin ur bilen, men tillslut gick det bra =)

Hoppas eftermiddagen blir bättre.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0