Äntligen...

Kevin har varit hos sin mormor hela helgen ( som vanligt )
Han har haft några dagar nu som det har varit ganska mycket stora EP anfall...
Så han har varit jättetrött och seg.
Men han ser fram emot att J ska börja imorgon.

Vad har då jag gjort...

Jag har haft en fantastiskt  rolig, kul, trevlig och mysig helg =)
Med undantag för att en av mina bästa vänner hamnade på sjukhus på fredagen =(
Mitt X ringde mig och frågade om jag visste om de, jag satt ju hemma och målade min nya ytterdörr, skulle börja göra mig i ordning för att åka in till stan...
Jag blev alldeles kall i kroppen när han sa va som hade hänt.
La på luren och ringde hennes sambo som var påväg till sös dit ambulansen hade kört henne.
Jag sa att jag tänkte åka dit, och han sa att de bara va o komma.

Tårarna bara rann ner för kinderna...jag va ju livrädd... hon känns liksom som en syster för mig...
Alldeles skakig satte jag mig i bilen, C hade erbjudit sig att köra mig, men jag ville inte vänta så jag tackade nej.
Det känndes som att det tog en evighet att åka in.

När jag kom upp på avdelningen såg hon direkt att jag hade gråtit, och jag skulle ju först spela cool, men de va ingen idé, jag va ju röd i ögonen och halva sminket va borta..

Jag satt där uppe ganska länge, hennes sambo och barn va oxå där.
De tog lite prover och så.
Hon mådde fortfarande inte bra, men trots de så skulle hon fått åka hem idag...
Men när dom skulle gå så blev hon jättedålig så hon fick bli kvar.

Hon förstår nog inte hur mycket man bryr sig om henne... men jag vet att hon läser min blogg...
Så ta åt dig gumman, du vet att jag älskar dig ;-)

När jag åkte därifrån hade jag först tänkt åka hem, men jag va fortfarande skakis och lite upprörd, så jag åkte till söder och träffade en gammal kompis.
Ställde bilen och följde me dom ut och festade lite...behövs ibland...

På lördagen kom C och snickaren och monterade in min nys dörr till groventrén.
Det blev jättebra =)) Tack!!

Sedan gjorde jag lite pasta och åt, efter de va de bara att hoppa in i duschen.
Jag hade 1 timme på mig innan jag skulle bli hämtad.
Födelsedagsfest à la diamond...he he he

Sååååå himla kul.
Jag träffade gamla vänner som man umgåtts jätte mycket med i tonåren, men sedan tappat kontakten...
Så vissa av dem har jag inte sett på typ 15 år...
Jag hade iaf en underbart trevlig och rolig kväll/ natt/ morgon...ha ha ha

Och äntligen ska J börja...så sweet.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0