Underbart...

Hela helgen har jag varit på Ingarö och haft de hur bra som helst =))

Lite småfest på Fredag, Bio med en underbar karl på Lördag och sedan hämta hem Kevin på Söndag.
Normalt så är ju han hos sin mormor tills på Måndag...
Men nu skulle hans Moffa komma på Söndag, och vi skulle hålla detta hemligt tills på Tisdag då dom har massa saker att fixa först.

När jag kommer dit så plockar han fram fika åt mig, smörgås som han brer och sätter pålägg på, häller upp ett glas cocacola, en kopp kaffe med socker i...
Sedan kommer han fram till mig, pussar mig på pannan och viskar: Jag älskar dig sååå mycket mamma...
Ååååhhhh, jag älskar dig med mitt hjärta svarade jag då... och bara röööös i hela kroppen.

När vi fikat började det brinna i knutarna, för moffa var på ingång.

Vi skulle till Forum och handla, sedan till Coop, grillen, lämna tidrapporter och hälsa på bror min =))

Heeela eftermiddagen va så underbar, vi hade liiiite små tjaffs, men inga stora bråk.



I skolan har Kevin visat mycket stora framsteg.
jag va med på en lektion och det va så kul att se, för jag ser ju framsteg hemma, men inte när han jobbar på de sättet dom gör i skolan =)
Och Kevin var så stolt att han fick visa vad han kunde.
Som belöning fick han det som vi hade kommit överens om.



Idag däremot har varit en riktigt jobbig dag...
Vi har bråkat nästan heeela dagen...
Men det är ju klart, han är stissig för det är julafton snart och det är massa paket som ska slås in och han vill hinna så mycket, Moffa kommer imorgon och han har längtat så mycket efter honom...
Men det ska nog gå bra =))

Så här såg de ut när vi kom hem i Söndags, så de va bara till att skotta ;-)

     

Och så nya bilen såklart....


Puss & kram & God Jul om vi inte hörs innan...

Kommentarer
Postat av: Marika

God Jul till er! Hoppas ni får en underbar jul. Massa kramar

2009-12-23 @ 00:24:34
URL: http://mapal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0