Mys <3

Hela den här veckan har det varit krig här hemma...Pust!!!
Men 2 kvällar på rad nu så har Kevin velat att jag ligger bredvid honom tills han somnar, och det gör ju att man  bara glömmer allt...
Kommer knappt ihåg sist han ville att jag skulle ligga bredvid honom =)

Kevin har ju en kompis i högstadiet =)
Eleverna i Kevins skola som oxå är i högstadieklass har numera lunchen tillsammans med dom andra högstadieeleverna i vanliga skolans matsal.
Det tycker Kevin är jättekul.

Tidigare har ju Kevin fått ångest så fort han har närmat sig skolan och speciellt matsalsmomentet.
Kevins polare har oxå lite jobbigt med att gå till skolmatsalen, så nu har vi kommit fram till att dom två ska äta lunch tillsammans =))
Helt suveränt...
Båda två blev jätteglada.
Så from imorgon, om inget händer, så ska dom träffas utanför skolmatsalen kl:11 =)
Håller tummarna för att det funkar, för det skulle vara ett sånt enormt stort steg fram för Kevin.

Här om dan höll jag på att gå i taket =S, istället så tog jag ett glas cola som stod på bordet och smällde de rakt ner i bordet, vad jag inte räknat med va att de skulle stänka såååå högt så hela taket blev fullt hahahaha
Så nu har jag en fin stooooor fläck av cola i vardagsrummet :P
Men bättre de än att pajja ngt hahaha.
Så taket ser fram emot att målas om ;-)

Nu älskade vänner ska jag packa Kevins väska för han ska till Mommo imorgon...
Få se om jag kommer ihåg allt eller glömmer hälften som jag brukar ;-)

Tur att jag har en snäll o go mamma som påminner mig, och Kevins assistent brukar oxå dubbelkolla...hahaha

Puss på er alla


Kommentarer
Postat av: Tess

Sötisar. Tänker mycke på er ska du veta. Saknar er massor också.

Kram kram Ha en bra helg nu !!!!!

2009-12-04 @ 07:04:03
URL: http://tezzo.blogspot.com/
Postat av: Annica

Hoppas det går bra med skol lunchen och att du får en lugn och fin jul

God jul och gott nytt om vi inte hörs.

2009-12-15 @ 11:32:41
URL: http://annicaj73.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0