...men hallååååååååå

Hur korkad är jag egentligen?????
Återigen tar jag med mig älsklingen till Forum, i hopp om att det denna gång ska funka...
Joon fyller nämligen år imorgon, så vi va tvungna att inhandla en födelsedagspresent...
Och Kevin tycker ju det är sååå roligt att köpa present så självklart ska han följa med.

Men idag va de om möjligt ÄNNU värre =(
Han har snott grejer, han tjatade hela tiden om att köpa ALLT.
Lyssna inte för fem öre, gick omkring och skrek i hela forum...
Jag blir galen på riktigt.
Det går verkligen inte att ta med honom...
Rår inte på honom. Det spelar ingen roll om man blir arg, håller sig lugn och sansad, skriker, viskar, bara tar tag i honom, att förklara etc...
Och speciellt som han har svårt för muntlig information så måste man låta bestämd på rösten då han mest lyssnar på tonfallet i rösten...

Vet verkligen inte vad jag ska ta mig till...
Känns som att all luft håller på att gå ur mig...

Nu skulle han ta sin kvälls medicin. Då ville han gå ut, men jag sa att han får stanna inne.
Låste dörrarna och tog fram medicinen, då hoppas ung jä-n ut genom fönstret och sticker iväg!!!!
Så nu måste jag snarast inhandla fönsterlås =S
Plus att jag måste låsa in alla knivar...

Undras var detta ska sluta?!?!?!?!

Kommentarer
Postat av: nadine

du är stark zessan

och efter regn kommer solsken

:)

2009-08-13 @ 07:56:45
URL: http://www.routenadine.blogspot.com
Postat av: Asiankitten

Åh.. Hjärtat.. du vet att jag varit orolig för dom där knivarna... <3 Puss o kram

2009-08-14 @ 02:40:21
URL: http://www.asiankitten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0