Läääääänge sen....

Oj, oj oj...
Det är 3 veckor sen jag har skrivit ngt...
Det beror på att jag inte har haft ngt internet, och man vill ju inte gärna sitta och blogga när man hälsar på hos sina vänner...
Men nu har jag iaf fått låne ett mobilt internet av en god vän...
Det tackar man för...

Hur har då livet levt dessa 3 veckor?!?!
Jo, som vanligt har det varit upp och ner...

Det blir dock svårare att ha med Kevin om man ska hälsa på folk =(
De senaste gångerna har det blivit nästan kaos.

Vi va hos ett par nära vänner till mig  och det blev så illa att vi fick avbryta allt och jag bröt ihop och allt va bara skit...

Sen har vi testat ett par gånger till...
Det har funkat med lite svårigheter, men inte så illa att vi varit tvungna att packa ihop.
Dock så rår jag knappt på honom nu...
Jätte, jätte jobbigt...
Jag vet verkligen inte vad jag ska göra...

Men, men....

Om lite drygt 2 veckor åker jag till Thailan =)
2  1/2 vecka ska jag vara borta, utan Kevin...
Det kommer att bli så skönt, samtidigt som de kommer kännas...
Det är många år sen jag va borta från honom så länge...
Men en sak e säkert...
Jag kommer att vara som en ny människa när jag kommer hem

Åker med underbara människor... även min kärlek <3
Så idag va jag och fixade pass då jag insåg att mitt andra gick ut i våras :-P
Men de  e ingen stress, jag får det om några dagar.
Spruta tog jag i förra veckan så de e redan klart...

Såååå nu e de bara vänta...

Puss och kram alla....


   Kevin på sin studsmatta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0