Vad ska man säga?

Ibland så känns det som att energin bara sugs ur en...
Man försöker förtvivlat hålla den kvar, men man kan bara känna den försvinna...

Igår stack Kevin iväg....igen, men den här gången va han borta läääänge...
Började bli orolig och gick fram o tillbaka, gick ut o letade lite...
Precis när man tänker att nä, nu får jag ringa polisen, då komme rhan gående med 2 lite äldre killar som följer honom in.
Kevin hade varit hos en kompis och sedan gått vilse, så de 2 grabbarna hjälpte honom att hitta hem =)
Tur att det finns sådana fortfarande ; )

När vi bodde i orminge så fanns det inte en enda unge som INTE va elak mot honom.
Ungarna häromkring är helt fantastiska, så de vore verkligen synd om vi vore tvungna att flytta härifrån...

Idag har Kevin inte haft en bra dag =(
Läraren kunde bara vara här i 10 min...
Han har sovit hela dan idag... varit vaken små korta stunder.
När jag kom hem från jobbet sov han, då passade jag på att vila lite.
Han vaknade till vid 18:30, satt och tittade lite på tv, sedan somnade han igen vid 19:30...
Hoppas att det bara är en liten kort period så det inte blir en långkörare...

På Torsdag är det valborg, och då ska jag få träffa alla mina underbara, älskade vänner...
Love you all...

Puss & Kram

 
                            logo

Kommentarer
Postat av: Tisa

Läääängtar till valborg.

Glöm aldrig att jag älskar er. Mina änglar, det är ni.

<3 <3 <3

2009-04-28 @ 21:16:20
URL: http://tisa.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0