Mitt hjärta

Hmmm...
Massor med snö och de e såååå mysigt =)
Sitter här och tittar ut och det är bara vitt vitt vitt.

Idag har Kevin vaknat sent och är hemma från skolan. Han är dunderförkyld...
Min mamma ringde på morgonen som alltid =)
Hon berättade att Kevin hade ringt henne kl 01:30 i natt!!!
Han hade inte kunnat sova. Han kom in till mig vid 2-tiden inatt för att sova med mig =), de vet han att han får, och det blir så ganska ofta.

Han hade pratat med mommo i nästan en kvart och berättat om sin mardröm han hade.
Just nu så har Kevin en period då han funderar mycket på döden.
Hans dröm återgav en scen ur en såpa han tittat på tidigare på dagen.

Kevin o hans mommo har ett team. De e dom två, och han vet att han får ringa mommo precis när han vill.
Det är skönt att han ringer henne ibland.
För när vi har tjaffsat och han bara vägrar att prata med mig så kan han alltid ringa henne =))

Det är så underbart med Kevin, för om han tycker om någon så visar han det direkt.
Likaväl som han visar att han inte tycker om någon...
Men många missförstår Kevin. Om Kevin vill vara ifred t ex, så kan han bli mycket agressiv, han kan säga elaka saker och till och med slåss. Då tror många att han inte tycker om dem, men man måste respektera hans vilja att vara ensam och få sin lugn och ro.
Samma om det är för mycket ljud, det blir oxå jätte jobbigt för Kevin ibland, och då blir han på samma sätt.

Och det spelar ingen roll om man blir arg och försöker prata med honom, det hjälper inte, för han behöver bara få lite lugn o ro så blir det bättre.

Kommentarer
Postat av: Marika

Hur går det med snön? E den kvar? :)

2008-11-27 @ 16:51:34
URL: http://mapal.blogg.se/
Postat av: Tisa

Till dig gumman <3 //

http://tisa.bloggproffs.se/2008/11/27/till-min-syster-%e2%99%a5/

2008-11-27 @ 19:34:03
URL: http://tisa.bloggproffs.se
Postat av: Marika

meeen va tråkigt med de där med snön.. Ni får komma upp hit till Norrland o känna på snön annars :D

Men iofs varnade dom för att det kunde bli plusgrader här med så vi får väl se..:(



Jaa jag älskar o handla julklappar! Men fick ju min sista lön nu.. Och i dec så trodde jag att jag skulle få A-kassa.. men icke! Får de i jan.. Hinner få för 3 dagar den 30 dec.. för att de skulle byta ut nå J**la system nu innan jul... Jävla miffon! Blir galen.. Så det blir en fattig jul! Får lite OB och några semester timmar.. men de räcker inte långt med hus, två bilar, hund, barn jul m.m Blir så arg!

Hoppas på att kunna handla några julklappar iaf.. :)



Ja men till jul måste de ju komma snö! Håller tummarna :) Kraaam

2008-11-27 @ 19:50:11
URL: http://mapal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0