Jahapp!!!

Ja, då har man börjat blogga…
Som jag skrattade och skakade på huvet till alla mina vänner som börja blogga, och nu e man här själv…


Jag har läst mina vänners bloggar och funderat på varför man skulle skriva om en massa saker som egentligen kanske inte betyder så mycket för omvärlden…
Men det kan ju vara hur skönt som helst att bara skriva av sig…
Och oavsett om någon läser eller inte, så har jag fått “skaka” av mig lite av den ilska, sorg & glädje som bara väntar på att komma ur kroppen, och har man ingen att dela den med, eller vill dela den med alla, så passar ju detta alldeles utmärkt.


 Jag själv håller allt inom mig, men de e bara för att jag har så svårt att prata…svårt att sätta ord på vad jag känner.

 

Pratade med mitt hjärta ( min syster ), och hon tyckte absolut jag skulle prova…

jag har ju alltid haft lättare att skriva, så varför inte…


Kommentarer
Postat av: Tisa

Blogga is the shit !!

Ångrar bara att jag bytte blogg, men,men man får stå sitt kast och göra det bästa av situationen ;)



Love you // Sis

2008-11-17 @ 15:07:55
URL: http://tisa.bloggproffs.se
Postat av: Lill

Rent ut sagt: SKITBRA att du börjat blogga. Som du själv skrev så är det ju jättenyttigt att få ur sig saker man funderar på och du är jätteduktig på att skriva!!! En stor kram från X-tra Morsan och en till Kevin oxå!

2008-11-17 @ 17:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0