Hur allt började....

Min älskade Kevin är idag snart 13 år...

Han var 3 1/2 år gammal när hans första stora epilepsi anfall kom.
Hela min värld rasade samman...

Jag kommer ihåg de så väl...
Jag satt på bussen påväg in till flygvaruhuset där jag precis fått jobb.
Telefonen ringer när vi e på motorvägen, de va min mamma.
Hon frågade mig om jag satt ner och jag svarade ja och skrattade lite.

-Kevin e påväg med ambulans in till sacchska barnsjukhus!
Han har tydligen fått ngt anfall och ramlat ihop medvetslös!!!

De enda jag kommer ihåg är att jag skrek åt chauffören att stanna bussen, men han fortsatte köra, vi va ju trots allt på motorvägen...

Han stannade vid hållplatsen i henriksdal, mamma var fortfarande med mig i luren och sa åt mig att fortsätta till Slussen, men jag kunde inte frmå mig att sitta kvar på bussen.

När jag klivit av sa hon att hon skulle komma och hämta mig och köra in mig, och att jag borde snart se ambulansen och akutbilen...

Mycket riktigt.... Där stod jag, som ett frågetecken, medans ambulansen rullade förbi med min son...

Kommentarer
Postat av: Tisa

http://tisa.bloggproffs.se/2008/11/17/min-underbara-lilla-ogonsten/



Älskar dig gumman =)

2008-11-17 @ 15:01:15
URL: http://tisa.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0