Snart nytt år...

...med nya förhoppningar =)
Jag tror att år 2009 kommer bli ett bra år.

Har inte skrivit på länge nu...men jag har inte haft varken ork eller inspiration...

Julen förflöt som förväntat.
Kevin fick som vanligt nästan allt han önskade av såväl mig som mormor och moster...

Han var jätteglad.
Nu när man har lärt sig handskas med honom lite mer, och vet lite mer om hur han tänker och hur hans värld ser ut, så blir det så mycket lättare.
Det är himla svårt att förklara, man måste nästan vara med som före och efter för att kunna förstå...

Det är som när nya bekantskaper frågar att, men e han verkligen så mycket efter???
Och svaret på det är: Ja, det är han, men man får dock inte glömma att han trots allt har snart 13 års livserfarenhet.
Fortfarande så lär han sig faktiskt saker...

På BUP förklarade dom de så för mig att vissa saker kommer han absolut inte ihåg, vare sig han vill eller inte, medans vissa saker sätter sig direkt. Och det är oxå en av grejerna med hans handikapp...
Så man kan inte bli arg bara för att han inte kommer ihåg allt...
Herregud, en annan e så glömsk så man kommer knappt ihåg vad man ska handla...ha ha ha...

Ska nu sätta in en annons på arbetsförmedlingen om en personlig assistent åt honom.
Det ska bli såååååå skönt...
Nästan att jag inte kan fatta det än...

Puss & Kram till alla som tar er tid att läsa min blogg...det betyder otroligt mycket för mig.

Gott slut....

Kommentarer
Postat av: Tisa

Du vet att vi finns här hjärtat. Du och Kev betyder allt, älskar er mest i hela världen.

Nu lägger vi 2008 bakom oss, och ser framåt. För varje raket som smäller så föreställer vi oss att det är en av alla tråkigheter och bekymmer, som smäller bort tillsammans med raketen. Och på nyår smäller måååånga raketer, så vi kan ju egentligen smälla bort många tråkiga tankar... Du är stark gumman och saker o ting kommer att ordna sig ska du se. Love you, lots of. Puss & Kärlek // Sis

2008-12-31 @ 00:21:00
URL: http://tisa.bloggproffs.se
Postat av: Christian

Skönt att höra att det går lättare att förstå Kevin, så konflikterna blir mindre och kevin och du mår bättre. hoppas du får ett bra nytt år och att du hittar en super assistent till kevin, det är du värd! Ni kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.



Stora kramar C

2008-12-31 @ 10:07:27
Postat av: Katja..

Älskar er och finns här om du skulle behöva...

Gott nytt och gott slut....

Love you =)

2008-12-31 @ 12:09:10
Postat av: Marika

Gott Nytt År snyggingar! Ja jag tror oxå på detta år. Önskar er alla lycka!! Massa kramar

2008-12-31 @ 12:31:19
URL: http://mapal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0