Snart Julafton...

Jahapp....då var det bara 6 dagar kvar =)

Igår fick Kevin vara hos min mamma så jag kunde handla julklappar.

Jag och en av mina tjejkompisar hade bestämt att vi skulle åka tillsammans till forum.
Hämtade upp henne på vägen och när vi kom dit satte vi oss och tog en fika.
Sen gick vi runt i nästan alla affärer och shoppade julklappar både till andra och oss själva =)

Det va så himla mysigt att bara vara.

Sen åkte vi hem till min mamma efter allt shoppande och skull ehämta Kevin.
Det gick ganska bra. Han va lite arg för han ville inte åka hem.
men vi kompromissade och så åkte vi.

Först lämnade vi av L, sen fortsatte vi till Gustavsberg och hämtade upp min kusins son hos sin mormor.
Och efter det åkte vi hem till min kusin.

Hon har varit i Thailand så vi kollade på massor med härliga bilder därifrån.

När vi kom hem sen så va de dax för middag.
Kokt potatis med fläskotletter i gräddsås..mmmm....

Sen ville Kevin att vi skulle klä granen =)
Den blev jätte jättefin.

Det är så skönt nu, jag har märkt en sådan enorm skillnad på Kevin.
Vi fick ju veta att ord som inte, nej, sluta, vänta etc inte betyder ngt för honom.
Så nu försöker jag verkligen tänka på att inte annvända dom orden och det fungerar sååå mycket bättre.

Dessvärre är situationen här hemma inte så bra.
Vi ska separera så Kevin känner ju av spänningen och agressionerna som finns mellan mig och C.
Det i sin tur gör ju att Kevin blir mycket mindre trygg och det märks på hans sätta att vara direkt.

Men nu är det inte så långt kvar tills det blir lite lugnare =)

Kommentarer
Postat av: Marika

God Jul till er båda! Kramar från oss

2008-12-22 @ 12:21:33
URL: http://mapal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0