Jag har fått en julklapp =)

Och inte vilken julklapp som helst =)

I flera år har jag kämpat, bråkat med kommun etc för att få hjälp.
Jag jagr inte kunnat jobba ordentligt på jag vet inte huuuuuuur länge.

Men idag damp det ner ett kuvert i brevlådan.
Jag visste vad de var redan innan jag öppnade, det jag inte visste var om det var positivt eller negativt.

Det var så positivt att jag började gråta.
Jag skakade i hela kroppen, tårarna sprutade och jag sprang runt som en yr höna och letade efter telefonen.
Den låg självklart mitt framför näsan på mig, men jag såg den såklart inte.
När jag äntligen hittade den för att ringa mamma slog jag ju fel nummer först.
Sen kom jag fram, och hon hörde intevad jag sa eftersom jag grinade som ett litet barn,
Hon trodde jag sa massa annat innan jag äntligen lugnade ner mig.

Jag har äntligen fått beviljat en person som ska vara med Kevin i skolan.
Det betyder att jag äntligen kan få börja jobba som en normal vuxen människa =)
Jag får komma hemifrån, jag slipper stå standby hela dagarna och vänta på Kevin.
Vänta på att dom KANSKE ringer från skolan och säger att jag måste hämta honom.
Jag slipper undra över hurvida jag kan åka iväg och träna eller inte för att Kevin KANSKE kan vara i skolan idag.

Fattar ni att hela mitt liv kommer plötsligt bli helt annorlunda.
Jag kan inte fatta de än...
Jag har gått och hoppats hela dan att det inte ska vara en dröm...

Men just nu, vare sig det är en dröm eller inte, så njuter jag varje sekund...

Kommentarer
Postat av: anna.a

Vad kul gumman!!Grattis till er båda!

Kram anna.a

2008-12-09 @ 00:00:36
URL: http://barnkulan.blogg.se/
Postat av: Lill

Ett stort grattis!!! Det är du verkligen värd o hoppas allt går bra för Kevin o den hjälpen han kommer att få. Puss o kram Lill

2008-12-09 @ 16:39:11
Postat av: Marika

Grattis!!!!! Kraaam

2008-12-09 @ 21:11:42
URL: http://mapal.blogg.se/
Postat av: Annelie H

Så underbart att höra. Hoppas du får en bra jul nu då. Kram från Mora.

2008-12-10 @ 13:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0