Påfrestande!!!

Igår va de Söndag och kevin kom hem från mormor.
Han rusar in, tittar på mig med mord i blicken och säger: Var e mina ostbågar, du har ätit upp dom!!!
-Hej hjärtat, dom ligger i skåpet!!!
-NEJ, och så får man en rak höger, sedan en spark!!!
-Kevin, du har dina ostbågar i skåpet i köket!!!
-NEEEEEEJ, DUUUU HAR TAGIT DOOOOOM!!!!!!

Jag försöker prata med honom, men han vägrar lyssna.
-GÅ O HÄMTA DOM!!!
-Kevin, jag hämtar inte dina ostbågar när du gör  på de viset!!!
-DE SKA DU VISST

Jag  försöker resonera med honom, men det går inte så bra...
Säger att om han hoppar in i badet och gör sig iordning så kan han få mys pys sen.
Då bara fnyser han och springer upp och ska ta ost bågarna, jag springer efter och hinner ikapp honom.
-Inga ostbågar förens du har badat!!
Han vägrar, så jag tar tag i honom och leder in honom till badrummet.
Hjälper honom att tvätta håret, och sedan som på en 5-öring vänder allt.

Det är så påfrestande och tar såååå mycket energi när han är så agressiv =(

Nu är Kevin jätteglad och han busar och tvättar sig...
När  han kommer upp vill han sitta och mysa med mig i soffan.
Vi kolla på Singin Bee.
Kevin älskar precis som jag musik och gillar den typen av program =)
Han som Kevin hejade på Vann och Kevin blev överlycklig.
Sedan va de dax att hoppa i säng.
Han valde en film, men somnade innan den ens hade hunnit börja.

Jag själv va kanon trött, så jag la mig framför tv´n och stirrade i stort sett batra utan att ta in vad jag egentligen tittade på.

Idag har både jag o Kevin varit sega.
Kevins feber har gett med sig, men nu var det min tur ist...
Så jag har passat på att vila på em...

Blir nog tidig säng idag...

Kramisar

rose

Kommentarer
Postat av: katja

Massa pussar till dig så du blir frisk =)

Puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss ;)

2009-03-09 @ 20:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0