Kaos hemma =S

Såååå, de e ett tag sen jag skrev ngt.
Har inte haft ork.
Kevin har varit inne i en period då han bara slår och sparkas och bits och kastar saker.

Det spelar ingen roll vad jag gör.
Härom dan så va jag uppe på kinan och handlade lunch åt Kevin, Joon och mig.
När jag kom hem skulle jag hälla upp cocacola, då kommer Kevin bakifrån och matar på med slag i ryggen, för att slutligen ta tag i mig och med all sin kraft ( han e skit stark ) klämmer han åt med sina knytnävar, nyper med heeela handen och det gör så jävulskt ont....
Jag vänder mig om och  SKRIKER att han ska sluta.
Joon rusar fram och tar bort Kevin från mig och pratar med honom.

Kevin vet inte själv varför han gjort så...
Och det sa dom till mig på Autismcentret, att det är ingen idé att fråga varför Kevin gjort si eller så, för han vet själv inte.
Hur ska en kille som inte har förmågan att koppla ihop olika händelser kunna svara på varför han agerat på ett visst sätt???

Så här har det varit heeeeela veckan.
Vad vi än har gjort.
Jag försöker strunta i det, men ibland så går det bara inte.
 
Häromdan när jag satt och skulle tända kaminen så kom han och satte sig bredvid mig.
De va sååå mysigt.
Han kramade mig och vi satt och tittade på elden.
Sedan, på 2 sekunder slår han till mig i ryggen.
Jag sa till honom att inte slå mig.
Då tittar han på mig och slår igen, så jag håller i hans hand.
Då blir han alldeles hysterisk och börjar skrika att jag ska släppa, jag förklarar att jag tänker inte släppa om han ska slå mig igen.
Nej då, han ska inte slå igen, jag släpper handen, och han säger att jag nu måste säga förlåt.
Då sa jag att ja, men du får säga förlåt först.
Han menar på att jag höll i hans hand, så de e jag som ska säga förlåt.
Jag förklarar för honom varför jag höll i handen, han tittar på mig och säger, ja, men säg förlåt då!!
Hälften av de jag sagt förstår han förmodligen inte.
Vi kommer överens om att vi ska säga förlåt samtidigt.

Så har veckan sett ut, från morgon till kväll...
Tack o lov så har Joon varit här och han har blivit jätteduktig på att läsa Kevin.
Han e riktigt bra på att " ta " honom...

Så... i Torsdags ville Kevin åka till Mommo.
Joon va ledig i fredags, och vi har pratat med dom i skolan att om Joon inte jobbar så får Kevin va hemma.
Dels för att det blir konstigt för Kevin, men även för de andra barnen i klassen då dom är precis lika känslig för förändringar som kevin.

Min syster och mamma är verkligen världens bästa.
Vet inte vad jag gjort utan dom.
I Torsdags var jag på bristningsgränsen... så syster bad mig komma till Forum och fika lite med henne.
Så jag åkte dit, de va jätte jätte skönt.

Hon jobbar som säljare på ett företag som finns i hela skandinavien, Lyreco
Varje år får de 8 bästa säljarna inom heeeela företaget räknat, dvs Sverige, Norge & Dannmark, en liten belöning och i år är det en resa till Marocko, Marakesh, där de e all inklusive!!
Min syster är en utav dessa 8 =)))
En av de 8 Top säljarna i Sverige, Norge & Dannmark!!!! Sååååå coolt.
Och inte bara det, hon har dessutom blivit uppgraderad!!!!
Och INGEN är mer värd detta än min älskade Tisa...
Som hon har jobbat & slitit...de ska gudarna veta...

Love u lot. Puss gumman, du är såååååååå värd detta, låt ingen få dig att tro ngt annat!
Njut av din framgång, för den är du värd....

                                       kram

Kommentarer
Postat av: Tisa

Sötnos, jag älskar dig. Det är bara att ringa ju, det vet du. Om jag så är på andra sidan jordklotet så kommer jag direkt. DIREKT!

Allting kommer att ordna sig, hjärtat. Jag lovar. Det går ju åt rätt håll. Du är så stark, så duktig och så underbar som klarar av allt det här. Jag är så stolt över dig, ska du veta. Du och Kev är mitt allt. Utan er skulle jag dö. I love you sis.

puss, puss, puss, puss <3

2009-03-14 @ 14:54:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0