Fredag = Pizzadag

Japp, så va de Fredag idag och det innebär pizzadag =))

Jag har köpt en ny soffa och en ny fåtölj. En sån där som man kan fälla ut ett fotstöd på och luta bakåt så de nästan blir en säng. Kevin har nu markerat att det är hans fåtölj.. ha ha ha.
Han tyckde den va så skön att han ville sova iden =)
Sagt och gjort, han somnade i den igår och har sovit där heeeela natten.

Vid 20-tiden igår kom J & M och frågade om Kevin ville gå ut och leka...
Jag visste redan att Kevin var extremt trött och ville helst att han skulle stanna inne, men han blev så glad och ville gå ut en stund, så de fick han.
Dom brukar leka kurragömma i mörkret med ficklampor =)
Jag såg hur dom sprang om kring med sina lampor.

När Kevin är så trött som han  va igår så är det som bäddat för konflikt...
Och mycket riktigt så gick det inte mer än c:a 20 min innan han satt utanför dörren och grät...
J & M kom och frågade varför han sprang iväg, men Kevin kunde inte fförklara varför, och de e klart, han vet ju inte ens själv varför....
Han tyckte bara att alla är dumma och vill inte prata med nån.
Så han fick komma in istället och då när han la sig i fåtöljen somnade han innan han ens hunnit lägga sig tillrätta...

Jag passade på att fortsätta pyssla med mitt.
Måla lite småhyllor etc.
Jag har tröttnat på mina grejer här hemma, men då behöver man inte nödvändigtvis köpa nytt, utan man kan faktiskt måla om oxå.
Så mina småhyllor jag har är numer svarta ( de va ek tidigare ).



Klockan 08 väckte Kevin mig och sa: Nu e jag hungrig, jag vill ha potatis och sås.
Japp, så de va bara att pallra sig upp o laga mat.
Kevin äter inte smörgåsar och sånt till frukost utan det är oftast som potatis, köttbullar ibland etc... med sås till såklart.

Nu måste jag avsluta, för Kevin fick ett ryck och ska gå ut...i pyjamas =S
Måste stoppa honom innan han hinner ut =)

Puss, puss



logo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0